BLACK FRIDAY je tu!⚡Platí do neděle 24. 11. 2024
BLACK FRIDAY je tu!⚡Platí do neděle 24. 11. 2024
Garanci vrácení peněz je možné uplatnit pouze na volně prodejné humánní léčivé přípravky (s výjimkou homeopatik) nebo zdravotnické prostředky zakoupené na www.lekarna.cz na základě rady lékárníka poskytnuté přes e-mail či chat na stránkách www.lekarna.cz, a to za podmínek dodržení pravidel služby Garance dobré rady dostupných zde.
Lékárna.cz není výdejna. Tvoří ji lékárníci, odborníci na slovo vzatí, kteří každému zákazníkovi rádi a kvalifikovaně poradí v jeho zájmu. Za našimi doporučeními si totiž stojíme. Proto Vám můžeme garantovat dobrou radu a nebude-li doporučený přípravek fungovat, také vrácení peněz.
Naši lékárníci Vám v soukromém chatu nebo přes e-mail poradí s problémem a doporučí produkt ve Vašem zájmu.
Pokud produkt do 24 hodin od doporučení nakoupíte, vztahuje se na něj garance!
Jestliže Vám doporučený přípravek i přes správné užívání nepomůže, můžete uplatnit garanci.
Po uplatnění garance Vám vrátíme peníze nebo vystavíme poukaz na další nákup. Naši lékárníci zváží, zda doporučit alternativní přípravek případně návštěvu lékaře.
Stojíme si za svým doporučením, naši lékárníci jsou totiž skuteční odborníci. Pusťte si video a nahlédněte do světa Lékárna.cz.
Potřebujete s něčím poradit?
Cílem služby Garance dobré rady je poskytnout vám odbornou radu, za kterou si naši lékárníci opravdu stojí. Pokud vám doporučený produkt, který jste si u nás zakoupili na doporučení lékárníka nepomůže, vrátíme vám za něj peníze zpět v rámci 30ti denní garance.
Tato služba se vztahuje na volně prodejné léčivé přípravky (s výjimkou homeopatik) a zdravotnické prostředky, které vám naši lékárníci doporučí na vaše konkrétní zdravotní potíže.
Ano, je to tak. Garance dobré rady je určena pro zákazníky, kteří si s řešením svým obtíží nevědí rady a obracejí se s dotazy na naši odbornou poradnu. Protože si naši lékárníci za svou radou stojí, garantují vám vrácení peněz v případě, že vám léčivý přípravek nepomůže.
Vše najdete ve svém seznamu objednávek v Můj účet. Produkt, na který byla ve vaší objednávce uplatněna služba Garance dobré rady je označen značkou loga této naší služby. Pokud tuto objednávku rozkliknete, najdete tam reklamační formulář.
U přípravků, které potřebují pro svůj nástup účinku delší časové období, doporučujeme délku užívání dodržet. Pokud se během prvních 30 dní užívání rozhodnete uplatnit vrácení peněz, tak váš případ posoudí naši lékárníci a budou vás kontaktovat.
Peníze za reklamované léčivé přípravky, či zdravotnické prostředky v rámci služby Garance dobré rady vám budou vráceny do 14 dní od akceptování reklamace. A to buď formou slevy na další nákup, nebo vrácením peněz na Váš bankovní účet. Pokud jste za zboží zaplatili dobírkou, lékárník vám pošle e-mail a požádá vás o číslo účtu, na který peníze vrátíme.
Zakoupené léčivé přípravky, které jste zakoupili na základě rady našeho lékárníka, nám vracet nebudete.
Po ukončení chatu s lékárníkem vám zašleme přepis komunikace na váš e-mail. Tam také najdete doporučený odkaz či odkazy na produkty.
Nejčastějším dotazem, se kterým se na nás zákazníci obracejí, jsou akutní obtíže, jako je např. kašel, nachlazení, akutní trávicí potíže atd. U akutních případů se může zdravotní situace rychle měnit, proto je služba Garance dobré rady platná po dobu 24 hodin. Pokud byste objednali léčivo po době delší než 24 hodin a váš zdravotní stav se mezitím změnil, rada lékárníka by mohla být odlišná.
Využitím služby zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů dle zásad včetně údajů o zdravotním stavu za účelem reakce v rámci Garance dobré rady dle pravidel. Nepřejete-li si využít garanci, kontaktujte nás zde.
Nejdříve se musíte přihlásit.
Pro zaslání nového hesla je nutné zadat e-mailovou adresu, kterou jste zadali při své registraci. Na tento e-mail vám pošleme odkaz, pomocí kterého si budete moci zadat nové heslo.