Značka Hugo Boss však na vavřínech neusíná a nadále tvoří velmi moderní vůně. Špičkou však pravděpodobně doposud zůstává Boss No. 6 z roku 1998. Vůně, která svůj úspěch (jedna z pěti nejprodávanějších mužských vůní) téměř zaspala. Reklamní kampaň při uvedení nebyla příliš silná a tak se kombinace cedru se zvláštním podtónem hřebíčku a mechu, dotvořená jablkem, bergamotovou silicí a skořicí stávala u spotřebitelů oblíbenou poněkud pomaleji, než by si zasloužila. Nakonec však právem zvítězila a stala se synonymem úspěšného moderního evropského muže. Stejně jako celá současná produkce značky Hugo Boss.
Úspěšný muž nové éry - cílevědomý, úspěšný se zdravou dávkou sebedůvěry. výrazná mužná vůně definuje novým způsobem úspěch. Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru.
Složení
Hlava: citrusové plody, dráždivě jablko, sladká skořice, bergamot
Srdce: geranium, hřebíček, mechové tóny
Základ: cedr, santalové dřevo, vetiver, olivové dřevo